Tarsus Official Website | Members area : Üye Ol | Giriş Yap

100 tane beste yaptım, 100'den çok kadınla yattım!

Web dünyasında paylaş :


Gazetelerin manşetleri reyting kokuyor yine, yalanlar ve dolanlar ve insanlar, sadece çıkar peşinde koşan şerefsizler…

Baskıdan yeni kurtuluyor bir tanesi, kokusu siniyor bu kente soluk yapraklarından. Yollar oluyor ilk çeken, bu ağır ve rezil kokuyu, sonra mahalleler, evler, büfeler, işçiler, işverenler…

Kocaman bir başlık “ ÇIKARDIĞIM ALBÜM SAYISINDAN DAHA FAZLA KADINLA BİRLİKTE OLDUM! “ Dikkatimi çekiyor, alıyorum 50 kuruş vererek büfe işletmecisinden. Haberin detaylarını okumak için manşette verilen magazin ekinin altıncı sayfasını açıyorum. Derinlemesine işlenmiş bir röportaj ve son zamanların yeni yetmelerinden bir müzisyen pardon; sözde müzisyen.

Şöyle diyor beyefendi “ Kadınların ruhunu okşuyorum. “ Besteci ya kendileri, bu yetmiyor bir de yorumculuğa soyunuyor. Kadınlarla ilişkilerinde hep mutlu olmaya ve onları hep mutlu etmeye çalıştığını söylüyor. Bakınız ince bir detay; arkadaşın yaşı en fazla olsa olsa kırk! Kadınları ne şekilde mutlu etmeye çalıştığı apaçık ortada. " Bunu zerre kadar başarabilseydin eğer, yüzden fazla kadın olmazdı hayatında." demeden geçemeyeceğim...

Bugüne kadar 100 beste yaptığını açıklayan yavşak kalıplı sözde müzisyen, sevgililerinin sayısı içinse neler söylemiş bakın: "Sevgililerimin sayısı bestelerimden daha fazladır. Sadece ünlü isimler değil, birçok ünsüz kadınla da birlikte oldum. Onları kimse bilmez." Ünlü besteci, şarkılarını daha çok kadın solistlerin seslendirmesinin nedeni olarak da kadınların ruhundan iyi anlıyor olmasını gösterdi.

Şimdi sormak istiyorum sizlere, bu adamı ki adam lafını bile hak etmiyor ya neyse, bu adamı ne yapmak gerek? Piyasada tutan eften püften, birlikte olduğu kadınların sayısından daha az olan besteleri için el üstünde mi tutmalı yoksa halka adanan sözde bir müzisyen/insan olarak, ( evet halka adanan çünkü sanatçı, aydın, müzisyen, yazar vs. halka adanmış kişiliklerdir. ) bu sözlerinden dolayı onu yargılayıp dışlamalı mı? Elbette, karar sizin...

Yani anlayamadığım, bu mudur? Türk müziğinin ünlü bestecisi, bugüne kadar yaptığı beste sayısı ile yattığı kadınların sayısını karşılaştıran anası kılıklı çömez midir? Şu an sizlerde, eğer hala bu tip hakkında en ufak bir kin, nefret, küfre dönüşecek hisler oluşmadıysa, sizlerin de onursal kalitenizden şüphe duyarım ben!

Ha unutmadan, bu şahsın kim olduğunu da söyleyeyim; Besteleri kadar Hadise, Hande Yener gibi isimlerle yaşadığı aşklarla da adından söz ettiren " kalitesiz, onursuz, gurursuz " müzisyen Sinan Akçıl!!! SEVGİLİLERİNİN SAYISINI HT MAGAZİNE AÇIKLADI!

PES, VALLAHİ DE PES, BİLLAHİ DE PES!

NOT: işte o haberin detayı > http://magazin.haberturk.com/herkes-bunu-konusuyor/haber/641520-100den-fazla-sevgilim-oldusevgilim-oldu

[ RECEP ÇETİNER - 21 Haziran 2011 ]

Web sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler, soru ve görüşleriniz için : onlinetarsus@mynet.com